Rada Zachodniopomorskiej Izby
Lekarsko-Weterynaryjnej w Szczecinie
zaprasza na
NADMORSKI WETERYNARYJNY
BAL ANDRZEJKOWY
który odbędzie się 26 listopada 2022r.
o godz. 20:00
w
Restauracji
Hotelu Król Plaza Spa & Wellness
Ul. Bałtycka 16
76-107 Jarosławiec
Koszt całkowity 300 zł od osoby!!!
Nocleg w 2 osobowym apartamencie z aneksem.
W trakcie pobytu zapewniamy
bezpłatne korzystanie ze strefy wellness
(basen, sauny, łaźnia parowa, grota solna, jacuzzi)
Bal Andrzejkowy z orkiestrą
Uroczysta kolacja z wykwintnym menu
Fotobudka
Obecność Wróżki
Pyszne śniadanie w niedzielę formie bufetu szwedzkiego
oraz przedłużona doba hotelowa do godz. 13:00
Zgłoszeniowe mailowe uczestnictwa jest traktowane w świetle przepisów prawnych jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu dla potrzeb rekrutacyjnych, do tworzenia listy uczestników konferencji i kontaktu z nimi w sprawie Wydarzenia, jak i kolejnych wydarzeń w cyklu (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.).
Przesłanie maila zgłoszeniowego traktujemy również jako akceptację niniejszego regulaminu:
- Warunkiem uczestnictwa w NADMORSKIM WETERYNARYJNYM BALU ANDRZEJKOWYM jest przesłanie maila z danymi uczestnika na adres zachizba@send.pl.
- O uczestnictwie decyduje kolejność dokonania poprawnego zgłoszenia. Organizator zastrzega sobie prawo do ograniczenia liczby uczestników.
- Organizator wysyła natychmiastowo, drogą mailową, potwierdzenie wstępnej rezerwacji. W ciągu najdalej 10 dni roboczych od otrzymania wpłaty, uczestnik otrzyma również potwierdzenie uczestnictwa.
- Cena uczestnictwa to 300 zł/osobę w apartamencie dwuosobowym.
- Napoje alkoholowe dostępne za opłatą w barze.
- Wiadomość potwierdzająca rezerwację zawiera szczegóły dotyczące dokonania opłat. W przypadku braku uiszczenia opłaty, zgłoszenie uczestnictwa zostaje anulowane.
- W przypadku rezygnacji z uczestnictwa do 21 dni przed terminem wydarzenia, wpłacona kwota zostanie zwrócona na konto płatnika. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni – zwrot opłat nie jest przewidywany.
- Organizatorzy umożliwiają uczestnictwo zmiennika zgłoszonego przez osobę rezygnującą. Rozliczenia odbywają się pomiędzy zainteresowanymi osobami.
- Każdemu uczestnikowi konferencji przysługuje prawo reklamacji przesłanej do biura Izby, do 14 dni po odbytej konferencji. Ze względu na specyfikę usług regulamin reklamacji będzie ustalany szczegółowo pod dane wydarzenie.
- Zwroty w przypadkach zasadnych następują do 30 dni od dnia zakończenia konferencji.
- Parking na terenie obiektu bezpłatny.
- Uwaga: Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakość wykonanych przez Hotel usług.
- Uczestnik może we własnym zakresie dokupić nocleg w dniach wcześniejszych lub późniejszych po Balu andrzejkowym.
- Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 21 listopada 2022 r.
- Link do hotelu www.krolplazaspa.pl