ENG
ENG

NADMORSKI WETERYNARYJNY BAL ANDRZEJKOWY 26.10.2022

Element graficzny
 

logo Zachodnio

Rada Zachodniopomorskiej Izby
Lekarsko-Weterynaryjnej w Szczecinie
zaprasza na

NADMORSKI WETERYNARYJNY
BAL ANDRZEJKOWY

który odbędzie się 26 listopada 2022r.
o godz. 20:00

w

Restauracji

Hotelu Król Plaza Spa & Wellness

Ul. Bałtycka 16
76-107 Jarosławiec

hotel nadmorze

 

Koszt całkowity 300 zł od osoby!!!

Nocleg w 2 osobowym apartamencie z aneksem.

W trakcie pobytu zapewniamy
bezpłatne korzystanie ze strefy wellness
(basen, sauny, łaźnia parowa, grota solna, jacuzzi)

Bal Andrzejkowy z orkiestrą
Uroczysta kolacja z wykwintnym menu
Fotobudka
Obecność Wróżki

Pyszne śniadanie w niedzielę formie bufetu szwedzkiego
oraz przedłużona doba hotelowa do godz. 13:00

 

1

Zgłoszeniowe mailowe uczestnictwa jest traktowane w świetle przepisów prawnych jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu dla potrzeb rekrutacyjnych, do tworzenia listy uczestników konferencji i kontaktu z nimi w sprawie Wydarzenia, jak i kolejnych wydarzeń w cyklu (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.).

Przesłanie maila zgłoszeniowego traktujemy również jako akceptację niniejszego regulaminu:

  1. Warunkiem uczestnictwa w NADMORSKIM WETERYNARYJNYM BALU ANDRZEJKOWYM jest przesłanie maila z danymi uczestnika na adres zachizba@send.pl.
  2. O uczestnictwie decyduje kolejność dokonania poprawnego zgłoszenia. Organizator zastrzega sobie prawo do ograniczenia liczby uczestników.
  3. Organizator wysyła natychmiastowo, drogą mailową, potwierdzenie wstępnej rezerwacji. W ciągu najdalej 10 dni roboczych od otrzymania wpłaty, uczestnik otrzyma również potwierdzenie uczestnictwa.
  4. Cena uczestnictwa to 300 zł/osobę w apartamencie dwuosobowym.
  5. Napoje alkoholowe dostępne za opłatą w barze.
  6. Wiadomość potwierdzająca rezerwację zawiera szczegóły dotyczące dokonania opłat. W przypadku braku uiszczenia opłaty, zgłoszenie uczestnictwa zostaje anulowane.
  7. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa do 21 dni przed terminem wydarzenia, wpłacona kwota zostanie zwrócona na konto płatnika. W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 21 dni – zwrot opłat nie jest przewidywany.
  8. Organizatorzy umożliwiają uczestnictwo zmiennika zgłoszonego przez osobę rezygnującą. Rozliczenia odbywają się pomiędzy zainteresowanymi osobami.
  9. Każdemu uczestnikowi konferencji przysługuje prawo reklamacji przesłanej do biura Izby, do 14 dni po odbytej konferencji. Ze względu na specyfikę usług regulamin reklamacji będzie ustalany szczegółowo pod dane wydarzenie.
  10. Zwroty w przypadkach zasadnych następują do 30 dni od dnia zakończenia konferencji.
  11. Parking na terenie obiektu bezpłatny.
  12. Uwaga: Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakość wykonanych przez Hotel usług.
  13. Uczestnik może we własnym zakresie dokupić nocleg w dniach wcześniejszych lub późniejszych po Balu andrzejkowym.
  14. Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 21 listopada 2022 r.
  15. Link do hotelu www.krolplazaspa.pl

 

AKTUALNOŚCI

Sprawdź najnowsze informacje